Selçuklu'da çöp ev boşaltıldı

Selçuklu'da çöp ev boşaltıldı

Çevreye pis kokular yaydığı ve sağlığı tehdit ettiği gerekçesiyle boşaltılan ev dezenfekte edildi







Selçuklu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, çevreye kötü kokular yayan çöp evi boşalttı. Selçuklu Emniyet Müdürlüğü tarafından tespit edilen, Yeni Selçuk Mahallesi Sevim Sokak numara 4'de bulunan Taliha Önen'e ait olan çöp ev, çevreye pis kokular yaydığı ve sağlığı tehdit ettiği gerekçesiyle boşaltılarak, ekipler tarafından dezenfekte edildi.


Çöp evin boşaltılması çalışmalarına emniyet görevlileri, zabıta ekipleri ve Yeni Selçuk Mahalle Muhtarı Mehmet Cırık katıldı. Konuyla ilgili olarak Selçuklu Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, çöp evlerin çevre sağlığını tehdit edici en büyük unsurlardan birisi olduğu belirtilerek, "Vatandaşlarımızın bu konuda daha hassas davranmaları ve çevrelerindeki bu gibi yerleri ihbar etmeleri gerekmektedir. Çünkü çöp evler sadece evde oturanları değil, çevre sağlığını tehdit etmektedir" denildi.