
Selçuklu Belediyesi 21 sözleşmeli personel alacak!
Selçuklu Belediyesi, farklı branşlarda toplam 21 sözleşmeli personel alımı yapacak. Başvurular 20-23 Mayıs 2025 tarihleri arasında yapılacak. İşte başvuru şartları, kadrolar ve tüm detaylar!
Konya Selçuklu Belediyesi, 2025 yılı için yeni personel alımı ilanını yayımladı. Belediye bünyesinde farklı alanlarda görevlendirilmek üzere toplam 21 sözleşmeli personel alınacak. Başvurular, 20-23 Mayıs 2025 tarihleri arasında kabul edilecek.
Alım Yapılacak Kadrolar Selçuklu Belediyesi, alımları şu kadrolarda gerçekleştirecek:
Mühendis (Endüstri, Bilgisayar, İnşaat): Toplam 7 kişi
Mimar: 2 kişi
İstatistikçi: 1 kişi
Hemşire: 1 kişi
Veteriner Hekim: 1 kişi
Tekniker (Elektrik-Elektronik, Makine, İnşaat Teknolojisi, Tarım, Harita ve Kadastro): 9 kişi
Başvuru Şartları Adaylardan, ilgili bölümlerden mezun olmanın yanı sıra;
2024 KPSS’den en az 75 puan almış olmak,
En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak,
(Gereken pozisyonlar için) YDS’den en az D düzeyinde İngilizce puanı bulunmak,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya tecilli olmak,
Kamu haklarından mahrum olmamak gibi genel şartlar aranıyor.
Başvuru Süreci ve Belgeler Başvurular, Selçuklu Belediyesi İstihdam Merkezi’ne şahsen veya insankaynaklari@selcuklu.bel.tr adresine e-posta yoluyla yapılabilecek. Adaylardan başvuru formu, nüfus cüzdanı fotokopisi, diploma, sürücü belgesi ve KPSS sonuç belgesi gibi evraklar istenecek.
Sınav Süreci Başvuruların değerlendirilmesinin ardından, KPSS puan sıralamasına göre adaylar sözlü sınava çağrılacak. Sözlü sınav 10-20 Haziran 2025 tarihleri arasında Selçuklu Belediyesi’nde yapılacak. Sınavda adayların mesleki bilgi ve yetenekleri, ayrıca Anayasa, Atatürk İlkeleri, 657 Sayılı Kanun ve mahalli idareler ile ilgili bilgileri ölçülecek.
Sonuçlar, Selçuklu Belediyesi’nin resmi internet sitesinde ilan edilecek. Başarı puanlarının eşitliği halinde, KPSS puanı yüksek olan aday öncelikli olarak değerlendirilecek.