Selçuklu belediye Başkanı çalışanlarla bayramlaştı

Selçuklu belediye Başkanı çalışanlarla bayramlaştı

Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, belediye personeliyle bayramlaştı.

Altay, ilk mesai gününde Fen İşleri Müdürlüğü, Temizlik İşleri Müdürlüğü ve Park Bahçeler Müdürlüğü çalışanları ile tesislerde, büro çalışanlarıyla da nikah salonunda bayramlaştı.

Bayram boyunca görev başında olan personele teşekkür eden Altay, ''Bayramlar birlik beraberliğin, sosyal yardımlaşma ve dayanışmanın en önemli göstergesidir. Belediye olarak hemşehrilerimizin ihtiyaçlarına cevap vermek için büyük bir gayret gösteriyoruz. Mahallelerde belirlenen ihtiyaçlara göre farklı çalışmalar yapılmaktadır. Kurban bayramı boyunca başta temizlik işleri ekiplerimiz olmak üzere gereken tedbirleri aldık ve hemşehrilerimize her türlü kolaylığı sağladık'' diye konuştu.

Altay, görevde oldukları 8 aylık dönemde ekip ruhuyla başarılı çalışmalar gerçekleştirdiklerini sözlerine ekledi.