Şeker’den çiftçiye bayram avan
10.5 milyon YTL bayram avansı dağıtan Konya Şeker çiftçilerin yüzünü güldürdü
PANKOBİRLİK Genel Başkanı Recep Konuk göreve gelmesiyle birlikte başlattığı geleneği bozmadı ve bu Kurban Bayramı’nda da çiftçiye 10.5 milyon YTL avans dağıtma kararı aldı. Konya Şeker tarafından Kurban Bayramı öncesi verilen avansla çiftçiler rahatlarken, parasızlık yüzünden kurban kesememe endişesi taşıyan çiftçilerin, bu endişesi PANKOBİRLİK Genel Başkanı Recep Konuk’un müjdesiyle son buldu. Avansla piyasalar da rahat bir nefes almış olacak. Bayram öncesi yapılan bu avans ödemesiyle Konya Şeker bu yıl çiftçiye 151 milyon YTL destek vermiş oldu.
Konya Şeker’in çiftçinin her zaman en büyük destekçisi olduğunu belirten Pankobirlik Genel Başkanı Recep Konuk, konuyla ilgili yaptığı açıklamada “Göreve geldiğimiz günden bu yana tüm çalışmalarımız çiftçilerimizin daha rahat ve daha iyi ekonomik koşullarda çalışmalarını sürdürebilmeleri içindir. Konya Şeker yaptığı ciddi yatırımların yanı sıra çiftçisine olan desteğini de artırarak sürdürmeye devam etmiş ve bundan sonra da devam edecektir. Son olarak da Kurban Bayramı’nda üreticilerimize 10.5 milyon YTL avans dağıtarak rahat bir bayram geçirmelerini sağlayacağız” dedi. PANKOBİRLİK Genel Başkanı Recep Konuk, 2007 yılında da çiftçilere olan desteğin aynı hızla devam edeceğini ifade ederken, bu yıl bayramla, yılbaşının aynı güne denk gelmesinin de anlamlı olduğunu kaydederek, başta çiftçiler olmak üzere Türk halkının yeni yılını ve Kurban Bayramı’nı da kutladı. Memleket