Şehirlerarası Yolcu Otobüsünde Kaçak Sigara Sevkiyatı

Şehirlerarası Yolcu Otobüsünde Kaçak Sigara Sevkiyatı

8 bin kaçak sigara ele geçirildi, 4 kişi gözaltına alındı

Konya'da şehirlerarası yolcu otobüsünde 8 bin gümrük kaçağı sigara ele geçirildi, 4 kişi gözaltına alındı.

Polis, şehirlerarası otobüste kaçak sigara sevkiyatı yapılacağı bilgisine ulaştı. Hareket geçen ekipler, otobüsteki sigaraları Yazır Mahallesi'nde minibüse yüklemeye çalışan 4 kişiyi yakaladı. Aramada, 8 bin paket kaçak sigara ele geçirildi.

 

Kaynak:Haber Kaynağı