Şehirlerarası otobüste sigara kaçakçılığı
Konya'nın Kulu ilçesinde bir yolcu otobüsünde 158 karton kaçak sigara ele geçirildi.
Edinilen bilgiye göre, bir ihbarı değerlendiren Polis, Gaziantep'ten Ankara'ya gitmekte olan bir yolcu otobüsünü Kulu Makası'nda durdurarak, yolcuların kimlik kontrolünü yaptı, bagajı aradı. Yapılan aramalarda bagajda valiz ve koliler içerisine gizlenmiş 158 karton kaçak sigara ele geçirildi.
Yolculardan, kutuların sahibi olduğu belirlenen Yakup T. (21) gözaltına alındı. Polis, şahsın çeşitli suçlardan da arandığı tespit etti. Yakup T'in, işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edileceği bildirildi.