Şehir Plancıları Kent Sohbetlerinde

Şehir Plancıları Kent Sohbetlerinde

Selçuklu Belediyesi'nin düzenlediği kent sohbetlerine Konya Şehir Plancıları Odası yönetimi ve üyeleri konuk oldu.

Selçuklu Belediyesi'nin düzenlediği kent sohbetlerine Konya Şehir Plancıları Odası yönetimi ve üyeleri konuk oldu. Sohbet programında konuşan Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, Konya'yı her alanda en ileri noktaya taşımak için uğraş verdiklerini ve herkesin bu konuda üzerine düşeni yapması gerektiğini ifade ederek, "Gerek kurumlar, gerekse sivil toplum kuruluşlarının varlık amacı Konya'ya ve burada yaşayanlara hizmet. Belediye olarak üzerinde durduğumuz en önemli konu, toplumsal birlik ve yönetimin tabana yayılmasıdır. Her kesimden ve her meslekten hemşehrimizi yönetime katılmaya davet ediyoruz. Gerçekleştirdiğimiz Kent Konseyi toplantılarında da asıl hedefimiz budur. Bizler belediye ve resmi kurumlar olarak sizlerde sivil örgütler olarak hepimiz Konya'ya hizmet için varız. Konya'nın tüm sorunlarının belirlenerek giderilmesi için hepimiz elimizden gelen gayreti göstermeliyiz" dedi. iha