Seçimde 43 kişi yakalandı
Konya’nın Ereğli ilçesinde, 30 Mart Mahalli İdareler Seçimlerinde haklarında çeşitli suçlardan yakalama emri bulunan 43 kişi oy kullandıkları sandık başında yakalandı
Edinilen bilgiye göre, İlçe Emniyet Müdürlüğü haklarında yakalama emri bulunan daha önce belirlediği isimleri 30 Mart Mahalli İdareler Seçimlerinde takibe aldı. Aranan şahıslar oy kullanmak için geldikleri sandık başında önce oylarını kullandılar daha sonra polis tarafından gözaltına alındılar. Yakalanan 43 kişiden 5’inin tutuklanarak cezaevine gönderildiği öğrenildi.