Savrulan otomobil eve çarptı
Konya'da sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil, telefon direğine çarptıktan sonra bir evin garajına girdi
Mevlüt Özçelik (19) idaresindeki 42 ND 101 plakalı otomobil, merkez Meram ilçesi Yaka Caddesi'nde, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu telefon direğine çarptı. Savrulan otomobil bir evin garajına girdi. Kazayı yara almadan atlatan sürücü Özçelik, ''Nasıl oldu anlayamadım. Virajı alamayınca bir anda kendimi garajın içinde buldum'' dedi.