Savaşan Emaye sigarayı bırakıyor
Bir Hayalim Var Derneği'nin sigarayı bırakma eğitimine Savaşan Emaye'de katıldı
Konya’da 2009 yılı başında kurulan Bir Hayalim Var Derneği’nin Başkanı Kadir Dikici, derneklerini, daha sağlıklı nesillerin yetişmesi adına sigara alışkanlığıyla mücadele için kurduklarını belirtti. Özel talep ile şirketlere sigarayı bırakma ve bu konuda çıkan yeni kanunlarla ilgili yardımcı olduklarını belirten Dikici en son olarak bu hizmeti almak isteyen şirketin Savaşan Emaye olduğunu ifade etti. 50’nin üzerinde çalıştıranı olan şirketlere ücretsiz olarak bu eğitimi verdiklerini söyleyen Dikici, İl sağlık müdürlüğünden bu konuda ciddi destekler aldıklarını, sağlık müdürlüğünün kendilerine her eğitim için doktor tahsis ettiğini belirtti. Savaşan için hazırlanan programda seminer veren Dr. Ferah Nur Çavdarcı sigarasız toplum oluşturmak için böyle bir uygulamayı yapmaktan memnuniyet duyduklarını ifade etti. Eğitimde sigaranın zararlarından, sigarayı bırakmanın yollarından ve sigara yasakları kanunları ile ilgili bilgiler veriliyor. Savaşan Emaye yetkilisi Ömer ÇATALTEPE’ de uygulamayı öğrendiklerinde çalışanlarına bu eğitimi almak için derneğe başvurduklarını ve Bir Hayalim Var derneğinin bunu seve seve kabul ettiğini söyledi. Firma olarak çalışanlarının güvenlik ve sağlık meselelerini önemsediklerini belirten Çataltepe firma olarak bu tür organizasyonları devamlı takip ettiklerini, buna benzer güncel ve hayati konularda personeli bilgilendirdiklerini belirtti. Memleket