Sanayiciye seminer
Konya'da, "Kalite, Verimlilik ve Rekabet" konulu seminer düzenlendi.
Konya'da, "Kalite, Verimlilik ve Rekabet" konulu seminer düzenlendi.
Küçük ve Orta Ölçekli Sanayi Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı (KOSGEB), Konya İşletme Geliştirme Merkez Müdürlüğü, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Konya Personel ve Sistem Belgelendirme Müdürlüğü ve Konya Organize Sanayi Bölgesi (KOSB) Müdürlüğü tarafından ortaklaşa, KOSB Konferans Salonu'nda düzenlenen seminerin açılış konuşmasını yapan KOSB Yönetim Kurulu Başkanvekili Muzaffer Büyükyüzbaşıgil,
Şirketleri bilgilendirmek amacıyla bu tür seminerleri düzenlediklerini belirterek, "Amacımız, KOBİ'leri dünya rekabet ortamına hazırlamak, başarı yolculuğunda kılavuzluk etmek, onların hayatta kalma dirençlerini arttırmak. KOBİ'lerimizde verimliliğin artırılması için kalite ve teknolojik gelişme şart. Bunun için son yıllarda KOSGEB ve TSE çalışmalarını hızla bu yönde yoğunlaştırdı. Bölgemiz de kalite yönetim sistemleri konusunda çalışmalarını sürdürmektedir. Özellikle eğitim seminerlerimize önümüzdeki günlerde başlayacağız. Bu seminerimizde KOSGEB ve TSE'nin çalışmaları ve KOBİ'lerimize destekleri hakkında ayrıntılı bilgi verilecek" şeklinde konuştu
Seminerde daha sonra TSE Kayseri Personel ve Sistem Belgelendirme Müdürü Mahmut Ulaş, Yönetim Sistemleri, CE İşareti ve Direktifleri, TSE Metroloji ve Kalibrasyon Hizmetleri; KOSGEB Konya Müdürlüğü Uzmanı Ramazan Çetin ise, 'Kalite Geliştirme ve Sistem Belgelendirme Destekleri' konusunda bilgi verdi. iha