Sanayi sitesinde çalışmalara devam

Sanayi sitesinde çalışmalara devam

Karatay İlçe Belediyesi, sanayi sitelerinde asfaltlama çalışmalarına devam ediyor.

KOTTİM Sanayi Sitesi’nde alt yapı çalışmalarının ardından 8 bin 500 metrekarelik alanın asfaltının tamamlamak üzere olduğu ve sanayi esnafının ulaşımına rahatlık sağlanacağı bildirildi.

Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, bir şehrin gelişiminde düzenli, geniş cadde ve sokakların önemine değinerek, yapılan çalışmalar ile ilçenin daha modern bir görünüme kavuşturulmasını amaçladıklarını söyledi. Karatay’da gözle görülür değişikliklere imza attıklarını kaydeden Başkan Hançerli, hızlı bir şekilde asfalt çalışmalarının devam ettiğini belirtti. Başkan Hançerli ilçe merkezinde cadde ve sokakların beton asfalt ve yama çalışmalarının yanı sıra sanayi alanlarına da yöneldiklerini ve KOTTİM Sanayi Sitesi’nin asfalt çalışmasının tamamlanmak üzere olduğunu ifade etti.