Sakal-ı Şerif ziyarete açıldı
Kutlu Doğum Haftası dolayısıyla Yeni Larende Caddesi’ndeki Gazezler Camii’nde, Cuma namazından sonra program düzenlendi.
Kutlu Doğum Haftası dolayısıyla Yeni Larende Caddesi’ndeki Gazezler Camii’nde, Cuma namazından sonra program düzenlendi. Mahalle muhtarı İsmail Ay, cami imamı ve cemaati tarafından tertip edilen etkinlikte namazdan sonra cemaate tatlı, meyve suyu, gül ve Peygamberimizin Vedâ Hutbesi broşürü dağıtıldı. Daha sonra, salavatlar eşliğinde camide bulunan 40 bohçaya sarılı Sakal-ı Şerif ziyarete açıldı