Sağlık haberciliği masaya yatırıldı

Sağlık haberciliği masaya yatırıldı

Toplum Sağlığı Araştırma ve Geliştirme Merkezi Derneği tarafından sağlık haberciliği konulu bir toplantı yapıldı

Toplum Sağlığı Araştırma ve Geliştirme Merkezi Derneği tarafından sağlık haberciliği konulu bir toplantı yapıldı.
Önceki akşam Hekimevi'nde yapılan toplantıya İl Sağlık Müdürü Hasan Küçükkendirci, Toplum Sağlığı Araştırma ve Geliştirme Merkezi Derneği Başkanı Prof. Dr. Nazmi Zengin, Dernek Genel Sekreteri Fatih Kara ve yönetim kurulu üyeleri Oktay Sarı, Bülent Keskin, Numune Hastanesi Başhekimi Dr. Rıza Sarıbabıçcı, Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesi Başhekimi Dr. Adnan Tekin, Özel Anıt Hastanesi Başhekimi Dr. Zihni Güney, Vakıf Hastanesi Başhekim Yardımcısı Fuat Sarıkaya, Meram Tıp Fakültesi Ruh Sağlığı Uzmanı Prof. Dr. Rüstem Aşkın ve medya mensupları katıldı.


Toplantıda sağlık kuruluşlarının basınla ilişkileri konulu bir sunumun ardından sağlık haberlerinin önemi vurgulanırken doktorlar ve gazeteciler karşılıklı görüş alışverişinde bulundu. Gazeteciler hastanelerde haber yapmak için karşılaştıkları çeşitli sıkıntıları aktarırken, hastane başhekimleri de bazı maksatlı haberlerden dolayı yaşadıkları sıkıntıları anlattılar. Toplantıda, problemlerin karşılıklı anlayış ve işbirliği içerisinde çözülmesi gerektiği belirtildi. Memleket, iha