Sağlık çalışanları gerçeği görsün

Sağlık çalışanları gerçeği görsün

Türk Sağlık-Sen Konya Şube Başkanı Hamza Olgun, “2009 toplu görüşmelerinde ortaya çıkan sonuç bir kez daha bizim mücadelemizin haklılığını ve nasıl bir sendikacılık yapılması gerektiğini göstermiştir” dedi

Türk Sağlık-Sen Konya Şube Başkanı Hamza Olgun ve yönetim kurulu üyeleri dün sendika binasında yaptıkları basın toplantısında 2009 toplu görüşmelerinde varılan sonuçları değerlendirdiler. Türk Sağlık-Sen Konya Şube Başkanı Hamza Olgun “Toplu görüşmelerde ortaya çıkan sonuz bir kez daha bizim mücadelemizin haklılığını ve nasıl bir sendikacılık yapılması gerektiğini göstermiştir. Biz tüm gücümüzle böylesine bir mücadeleyi sürdürürken, 2009 yılı toplu görüşmeleri sözleşmeli sağlık çalışanları için hayal kırıklığı olmuştur. İdareci baskısıyla yetkilendirilen toplu görüşme masasında sözleşmeli sağlık çalışanları için hiçbir şey yapmayarak toplu görüşme sürecini tamamlamışlardır. Buradan tüm sözleşmeli sağlık çalışanlarına sesleniyoruz. Takke düşmüş kel görünmüştür. Mücadele etmekten, eylem yapmaktan, hak savunmaktan bihaber olanlardan bir şey olmayacağı apaçık ortadadır. Bundan dolayı sağlık çalışanları artık gerçekleri görmek zorundadır” dedi.