Sadece saygın olmak istiyoruz
Yaşar Öner, “Devlet gazilerin şeref aylıklarında ayrımcılık yapıyor” dedi.
Türkiye Muharip Gaziler Derneği Konya Şubesine üye 850 gazi adına açıklamalarda bulunan Başkan Yaşar Öner düzenlediği basın toplantısında “5595 sayılı yasa ile gazilerimiz Şeref aylığı acısından ikiye bölünmüş, hiçbir sosyal güvencesi olmayan veya bir işte çalışmayan gazilerin Şeref aylıkları asgari ücrete yükseltilmiş, diğerlerininki aynen kalmıştır. Bu durum Gazilerimizi oldukca üzmüştür, Tüm gazilerin Şeref aylıklarının ayırım yapılmaksızın asgari ücrete yükseltilmesini istiyoruz. Ayrıca Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Tahir Akyürek’in Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek temelini attığı Konya şehitler Abidesi ve Konya Gaziler evinin bir an önce hizmete açılmasını tüm Gaziler adına arzu etmekteyiz” dedi.
Ferit Hepokur-Memleket