Sabıkalı hırsız, yakalandı
Kardeşinin kimliğine kendi resmini yapıştırarak kullanan hırsızın, 39 sabıkası olduğu ortaya çıktı
Konya'da, hırsızlık için bir eve giren ve durumun fark edilmesi üzerine kaçan şahıs polis tarafından yakalandı.
Sabıkalı hırsız Şehmus Ş. (28), İmam Gazali Mahallesi Sefaat Caddesi'nde bulunan 8 katlı bir apartmanın 2. katındaki Durali U'nun (56) evine balkondan tırmanarak girdi. Bu sırada yan dairedeki komşulardan bir tanesi hırsızı eve girerken fark edince, durumu polise ve evin sahibine bildirdi. Polisin geldiği sırada ev sahibi Durali U'nun "hırsız var" demesi üzerine Şehmus Ş, paniğe kapılarak 2. kat balkonundan atladı. Yere düşen hırsız, yaralı olarak kaçarken, polis kaçan şahsı takip ederek aramaya başladı. Polis, bir süre sonra kaçan Şehmus Ş'yi bir büfenin yanında saklandığını fark ederek yakaladı. Yakalanan Şehmus Ş, "Ben bir akrabamın yanına geldim, Mevlana'yı gezdim. Yolda yürürken beni dövdüler, yüzüm kanadı. Ben de balkona bez almaya çıktım" diyerek hırsızlık için girmediğini iddia etti.
Konya Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, gözaltına aldıkları Şehmus Ş'nin, B.Ş. isimli kardeşinin kimliğine kendi resmini yapıştırarak kullandığını parmak izi kayıtlarından ortaya çıkarttı. Sahte kimlik kullanan Şehmus Ş'nin, hırsızlıktan 39 sabıkasının olduğu ve İzmir'de adam yaralama suçundan da arandığı tespit edildi. Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilerek adliyeye götürülen Şehmus Ş, çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.