Restoran yangını müşterileri zehirledi
Konya'da bir restoranda çıkan yangın, vatandaşlar tarafından söndürüldü.
Edinilen bilgiye göre, merkez Meram ilçesindeki bir restoranda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen yangın, çevredeki vatandaşlar tarafından kovalara doldurulan su ve bahçe hortumlarıyla söndürüldü. Olay sırasında bir kişi, iş yerinin kırılan camlarının altında kalmaktan son anda kurtuldu. Yangında, dumandan etkilenen iki kişi, ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırıldı. İtfaiye ekipleri ise olay yerinde soğutma çalışması yaptı.