Psikiyatri hastalarının kermesi
Meram Tıp Fakültesi Hastanesi psikiyatri hastaları, 4 ay süren kursun ardından yaptıkları kolye, bilezik ve folyo tablo gibi malzemeleri açtıkları kermes ile satışa çıkardı.
Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi ve Konya Büyükşehir Belediyesi Meslek Edindirme Kursu tarafından eğitilen Meram Tıp Fakültesi Hastanesi psikiyatri hastaları, 4 ay süren kursun ardından yaptıkları kolye, bilezik ve folyo tablo gibi malzemeleri açtıkları kermes ile satışa çıkardı. Hastanenin koridorlarında açılan kermese özellikle bayan doktor ve hemşireler büyük ilgi gösterdi. Kermesten elde edilecek gelirin yine psikiyatri hastalarının bu tür çalışmalar yapması için harcanacağı bildirildi.