Polisler, delilden sanığa ulaşacak
Polisevi’nde gerçekleştirilen Değerlendirme Toplantısı’nda konuşan Konya Emniyet Müdürü Tuzcu, polisin, bundan böyle toplanan delillerden hareket ederek sanığa ulaşma yöntemini takip edeceğini söyledi.
Konya Emniyet Müdürü M. Salih Tuzcu, 5326 Sayılı Kabahatler Kanunu’nun iyi niyetler çerçevesinde uygulanması, suç teşkil eden olaylarda teknik imkanların artırılarak ‘delilden sanığa gidilmesine’ ağırlık vereceklerini söyledi. Polisevi Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen Değerlendirme Toplantısı’na başkanlık eden Tuzcu, Emniyet Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri, Merkez ve Taşra İlçe Emniyet Müdürleri ile İlçe Emniyet Amirlerine, 2006 yılında planlanan hedef ve beklentiler konusunda açıklamalarda bulundu. Tuzcu, 5326 Sayılı Kabahatler Kanunu’nu hatırlatarak polisin, elde edilen delillerden hareket ederek sanığa ulaşılması yöntemine ağırlık vereceğini kaydetti. Tuzcu ayrıca, birimler ve kurumlar arası iletişim ve ortak çalışmanın önemi üzerinde durulan toplantıda “İnternet ve Pol-net üzerinden elektronik haberleşmenin sağlamış olduğu hız ve tasarruf konusu”nun ele alındığını ifade ederek “Vatandaşlarımıza en iyi ve en hızlı hizmet vermenin yollarını da aradık” dedi.
|