Polise bıçak çekti kendine sapladı!

Polise bıçak çekti kendine sapladı!

Bugün öğle saatlerinde Ereğli’de meydana gelen bir olayda motorunu vermek istemeyen bir sürücünün önce polise bıçak çektiği, sonra kendine sapladığı öğrenildi.

Ereğli Fatih Camii civarında İlçe Emniyet Müdürlüğü Motorize Trafik ekiplerinin yaptığı kontrolde durdurulan A.K isimli bir motosiklet sürücüsünün, polis memurunun tespitleri neticesinde motorunun bağlanacağını öğrenmesi sonucunda üzerinde taşıdığı bıçağı çıkararak polis memurunu tehdit ettiği kaydedildi. Olay karşısında ise polis memurunun silahı ile kendini korumaya çalışması üzerine saldırgan sürücü A.K polis memuruna çektiği bıçağı kendine saplayarak canına kıymak istedi. Olay yerine gelen takviye ekiplerin de desteği ile etkisiz hale getirilen saldırgan sürücü A.K gözaltına alınarak emniyet müdürlüğüne götürüldü. Saldırgan sürücü A.K’nin daha önceden ilçe genelinde yapılan uyuşturucu operasyonunda gözaltına alındığı da verilen bilgiler arasında.

memleket.com.tr