Polis otosu ağaca çarptı

Polis otosu ağaca çarptı

Konya'da silahlı olduğu bildirilen bir otomobili kovalayan sivil polis otosu kaza yaptı. Kazada 4 polis memuru yaralandı.

Konya'da silahlı olduğu bildirilen bir otomobili kovalayan sivil polis otosu kaza yaptı. Kazada 4 polis memuru yaralandı. Sanayi Caddesi üzerinde beyaz renkli bir otomobilde bulunan şahsın silahlı olduğu ihbarını alan polis ekipleri harekete geçti. Polislerin dur ihtarına uymayan şahıs otomobiliyle kaçmaya başladı. Kovalamaca sırasında polis ekiplerinden polis memuru Nevzat İ. idaresindeki sivil ekip otomobili sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu ağaca çarptı. Kazada, otomobil içinde bulunun polis memurları Hakim G, Yusuf Ş, Mustafa O. ve sürücü Nevzat İ. yaralandı. Yaralılar ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alınırken, sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. iha