Polis memurlarına bıçaklı saldırı

Polis memurlarına bıçaklı saldırı

Polise mukavemet eden M. A. Yeşil, 2 polis memurunu bacağından bıçakla yaraladı

Konya'da polise mukavemet eden bir şahıs, 2 polis memurunu bacağından bıçakladı. Hastaneye kaldırılan polis memurlarının tedavisi sürüyor.


Önceki gün gece saat 01.00 sıralarında Meram Abdülaziz Mahallesi Başaralı Caddesi'nde trafik polisleri durdukları Mehmet Ali Yeşil'in kendilerine güçlük çıkarması üzerine asayiş ekiplerinden yardım istedi. Olay yerine giden asayiş ekipleri, Mehmet Ali Yeşil'i gözaltına alarak polis merkezine götürmek istedi. Polise mukavemet eden şahıs, üzerinden çıkardığı bıçakla polis memurlarından Zekeriya Yorgancılar (47) ile İsmet Aydın'ı (50) bacağından yaraladıktan sonra kaçmaya başladı.


Yaralı bir şekilde kovaladıkları şahsı yakalayamayan polis memurları, taksiye bindirilerek Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan polis memurlarından Zekeriya Yorgancılar'ın ameliyata alındığı ve sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenilirken, diğer polis memuru İsmet Aydın'ın tedavisi sürüyor.


Olaydan sonra Emniyet Müdürü Salih Tuzcu, Konya Numune Hastanesi Acil Servisi'ne gelerek yaralanan polis memurlarını ziyaret etti. Tuzcu, yaralanan polis memurları hakkında bilgi aldıktan hastaneden ayrıldı. Kaçan şahsın yakalanması için çalışma başlatıldı.