Polis eşinin silahı ile intihar etti!

Polis eşinin silahı ile intihar etti!

Konya'da polis memurunun eşi, kocasının beylik tabancasıyla kafasına ateş ederek hayatına son verdi.

Olay, Selçuklu Hocacihan 100. Yıl Mahallesi Sadıklar Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre, Konya İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Ekipler Amirliğinde görevli polis memuru A.Y., gece görevinden çıkıp gittiği evinde silahını yatak odasına bırakıp uyudu. Bir süre sonra Sema Y., eşinin silahını alarak 3 katlı evlerinin 1. katına inip kafasına bir el ateş etti. Başına girip çıkan kurşunla ağır yaralanan kadın, yakınları tarafından çağrılan ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Sema Y., doktorların yaklaşık 1 saat süren müdahalesine rağmen kurtarılamadı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.