Pirebi Sağlık Ocağı açıldı

Pirebi Sağlık Ocağı açıldı

Meram Belediyesi ve hayırsever Abidin-Saniye Erçal ile Cömert Çetinkaya’nın işbirliği ile yapılan sağlık ocağı düzenlenen törenle açıldı.

Meram Belediyesi ve hayırsever Abidin-Saniye Erçal ile Cömert Çetinkaya’nın işbirliği ile yapılan sağlık ocağı düzenlenen törenle açıldı.


Pirebi Mahallesi Pirebi Caddesi üzerindeki sağlık ocağının açılış törenine Vali Osman Aydın, Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Osman Gürbüz, Meram Kaymakamı Turgut Çelenkoğlu, Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, İl Emniyet Müdürü M. Salih Tuzcu, İl Sağlık Müdürü Hasan Küçükkendirci ile çok sayıda davetli katıldı.


Konuşmaların ardından Vali Aydın, Başkan Tuzcuoğlu ve İl Sağlık Müdürü Küçükkendirci tarafından hayırsever vatandaşlara plaket verilerek sağlık ocağının açılışı yapıldı. 600 metrekarelik alana kurulan ve 2 kat 18 odadan oluşan sağlık ocağının yılda 60 bin kişiye hizmet vermesi planlanıyor. Memleket