Petekçi Türkiye Hemofili Derneğinde
İstanbul’da yapılan Türkiye Hemofili Derneği Olağan Genel Kurulu’nda Konya İl Temsilcisi Mehmet Oğuzhan Petekci Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi.
İstanbul’da yapılan Türkiye Hemofili Derneği Olağan Genel Kurulu’nda Konya İl Temsilcisi Mehmet Oğuzhan Petekci Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi.
Türkiye’nin çeşitli bölgelerinden yoğun katılımın yaşandığı genel kurulda Türkiye Hemofili Derneği Başkanı Prof. Dr. Bülent Zülfikar tarafından katılımcılara dernek çalışmaları ve İstanbul’da yapılacak olan 2008 Dünya Hemofili Kongresi hakkında bilgi verildi.
Türkiye Hemofili Derneğinin, 2008 Dünya Hemofili Kongresi öncesi Konya’da 2007 Ekim ayında bir bölge toplantısı ve eğitim semineri düzenlemesi ve bu toplantıya Dünya Hemofili Federasyonu yetkililerin katılacak olması Konya adına büyük bir başarı olarak değerlendiriliyor
Yeni Yönetim Kurulu Üyeleri: Prof. Dr. Bülent Zülfikar, Yüksel Acar, Dr. Fikret Bezgal, Fatma Bali, Prof. Dr. Fahri Ovalı, Mehmet Oğuzhan Petekci, İsmail Tepe, Mustafa Tekinel, Neriman Tavukçu, Mehmet Çıkan, Atakan Taner, Filiz Özpolat. Memleket