Personel okulunda diploma sevinci

Personel okulunda diploma sevinci

40. dönem subay ve 38. dönem astsubaylar törenle diplomalarını aldı

Kara Kuvvetleri Komutanlığı Konya Personel Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı'nın 40. Dönem Subay ve 38. Dönem Astsubay Temel Kursu'nu tamamlayan 40 subay ve astsubay diplomalarını aldı.


Konya Personel Okulu ve Eğitim Merkez Komutanlığı'nda düzenlenen törene Vali Atilla Osmançelebioğlu, Personel Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanı Tuğgeneral Süleyman Altınbaş, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, SÜ Rektörü Süleyman Okudan, İl Emniyet Müdürü M. Salih Tuzcu ve birçok davetli ile askeri erkan katıldı. Subay ve astsubayların diplomaları, Vali Atilla Osmançelebioğlu, Personel Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanı Tuğgeneral Süleyman Altınbaş, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, SÜ Rektörü Süleyman Okudan, İl Emniyet Müdürü M. Salih Tuzcu ve diğer davetliler tarafından verildi. Diploma töreninden sonra dereceye giren subay ve astsubaylar yaş kütüğüne plaket çaktı. Programda konuşan Tuğgeneral Süleyman Altınbaş, mezun olan subay ve astsubayların umutlarını boşa çıkarmayacağını belirterek, "Personel okulumuzda önce kaliteli insan ve bilgili, gelişime açık 21. yüzyılın bireylerini yetiştiriyoruz. Şimdi mezun olan subay ve astsubaylarımız karargahlarda görevlerini en iyi şekilde yapacaktır" dedi.