Pazarlar yeni yöntemle temizleniyor

Pazarlar yeni yöntemle temizleniyor

Meram Belediyesi, daha temiz bir Meram için yeni uygulamaları hayata geçiriyor.

Pazar yerleri ve çöp konteynırları özel kokulu bir suyla dezenfekte edilerek kötü kokuların önüne geçiliyor.


Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından hazırlanan proje ilk olarak Melikşah Mahallesi semt pazarında uygulandı. Temizlik İşleri Müdürü Hasan Ben, Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı’ya proje hakkında bilgi verdi. Temizlik ekiplerinin 3 vardiya ve 24 saat esasına göre görev yaptığını belirten Ben, yeni uygulamaya koydukları bu sistemle semt pazarları ve çöp konteynırlarının kokulu suyla dezenfekte edileceğini söyledi. Meram Belediyesi Başkan Yardımcısı Celal Can, semt pazarlarının yeni temizleme yöntemiyle pırıl pırıl olacağını ifade etti. Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde kurulan mobil temizlik ekibi de ilçe genelindeki ana arterler ve caddelerin temizliğini yapıyor. Vatandaşlar ise semt pazarlarındaki yeni uygulamadan duydukları memnuniyeti ifade ettiler. Öte yandan Belediyenin Arif Bilge Tesisleri’nde Temizlik İşleri Müdürlüğü çalışanlarıyla bir toplantı yapan Başkan Kalaycı, çalışmalarda bütün personelden azami ölçüde özveri beklediğini söyledi. Temizlik İşleri Müdürü Hasan Ben, bütün çalışma arkadaşları adına üzerinde Osmanlı armasının yer aldığı bir tabloyu Başkan Kalaycı’ya hediye etti.