Park halindeki otomobil alev alev yandı
Alev alarak yanmaya başlayan otomobil, itfaiye tarafından söndürüldü
Konya'da alev alan park halindeki otomobildeki yangın, diğer araçlara sıçramadan itfaiye tarafından söndürüldü. Polis, kullanılamaz hale gelen otomobilin kundaklandığı ihtimalini de değerlendiriyor.
Olay, saat 01.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Nalçası Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, yol kenarına park edilen oto galeri işleten Mustafa Karagöz'e ait otomobillerden birisinden alevler yükselmeye başladı. Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale etti. Alevler nedeniyle otomobilde bulunan hava yastıklarının patlaması üzerine zaman zaman parlamalar meydana geldi. Otomobilden yükselen alevlerin, yanan otomobilin yakınında bulunan diğer
araçlara da sıçrama ihtimali kısa süreli telaşa neden oldu. Yangın itfaiyenin müdahalesi sonucu diğer otomobillere sıçramadan söndürüldü. Soğutma çalışmalarının ardından yapılan incelemede yangının elektirik kontağından çıktığı belirtildi. Kullanılanamaz hale gelen otomobilden numune parçalar alan polis, yangının kundaklama sonucu çıkma ihtimalini de değerlendiriyor. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.