Park halindeki araç alev aldı
Konya'nın Seydişehir ilçesinde, park halindeki bir otomobil alev aldı.
Edinilen bilgiye göre, Mustafa Şahin'e ait 42 ZB 814 plakalı otomobil, Seydişehir Devlet Hastanesi otoparkında henüz belirlenemeyen sebeple alev aldı. Aracın alev aldığı sırada hastanede muayene olmak için sırada beklediğini belirten Şahin, anons üzerine dışarı çıktığını söyledi. Olay yerine gelen polis ve itfaiye ekiplerinin müdahalesi ile söndürülen araçta büyük çapta maddi hasar meydana geldi.