Özürlülerin oyu kendi adaylarına

Özürlülerin oyu kendi adaylarına

Hasan Basri Sayı, yapılacak genel seçimlerde bu şehirde 50 bin seçmeni bulunan özürlüler sakata gelmemek için kendilerine hizmet üreten siyasi yapıya ve seçilebilecek sırada engelli aday gösterecek siyasi partilere destek verecek” dedi

Yazarımız Ali Akgül’ün KTV televizyonunda hazırlayıp sunduğu Ayna programına konuk olan Hasan Basri Sayı, Türkiye Ortopedik Engelliler Federasyonu’na bağlı 26 engelli derneğinin genel merkezinin ve bu merkezlere bağlı 168 şubenin üye olduğunu, ülke genelinde 4.5 milyon engelliyi temsil ettiklerini söyledi. Sayı, “Önümüzdeki süreçte federasyon olarak engelli haklarının kullanılması noktasında tüm üyelere hukuki hakların korunması için çalışmalar yapacağız. Şimdi gündemde seçim var. Çoğu siyasi parti bizim camiayı çantada keklik görüyor. Bunun böyle olmadığı sandıklar açılınca ortaya çıkacak. Bizler, bize en iyi hizmeti ürüten siyasi yapıya oy vereceğiz. Bu ülkede Özürlüler Yasası’nı hayata geçiren Ak Parti kadrolarının ürettiği değerli hizmetlerin bilincindeyiz. Milletvekili listelerine seçilebilecek yerde engelli aday koymayan siyasi partiler camiamızdan oy istememeli” diye konuştu.


SAKATLAR HAFTASI SÖNÜK GEÇTİ


10-16 Mayıs tarihleri arasında kutlanan “Sakatlar Haftası”nın sönük geçtiğini söyleyerek engelli örgütlerini bir elin parmaklarını geçmeyecek sayıda kişinin hatırladığına da vurgu yapan Sayı, şunları söyledi: Türkiye her alanda bir değişim yaşıyor. Konya’nın Meram, Selçuklu, Karatay ve Büyükşehir Belediyeleri’nin başkanları ve bürokratları engellilere yönelik ciddi hizmetler ürettiler. En büyük sorunumuz olan kaldırımlar dünya standartları boyutlarına gelmeye başladı. Yapılan hizmetler yeni yapılacak hizmetlerin habercisi gibi. Biz federasyon olarak, bizden proje isteyen tüm makamlara hizmet üretmeye hazırız. Memleket