Özel Selçuklu hastanesi piknikte buluştu
Özel Selçuklu Hastanesi her yıl düzenlediği geleneksel kurum pikniği ile bir araya geldi.
Piknik şehir merkezinden uzakta çamların arasında Dere Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirildi. Özel Selçuklu Hastanesi Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Yeniay, Başkan Yardımcısı Dr. Seyit Karaca, Başhekim Dr. Eyüp Çetin ve diğer yöneticilerin aileleriyle birlikte katıldığı piknikte Özel Selçuklu Hastanesi çalışanları iş hayatından ve kent gürültüsünden uzakta, mutlu bir pazar günü yaşadı. Çok sayıda hastane çalışanının aileleriyle beraber katıldığı kurum pikniğinde kamelyaların altında kahvaltılar yapıldı. Ocak başından servis edilen öğle yemeği hep birlikte yenildi. Pikniklerin vazgeçilmezi olan oyunlarla eğlenildi. Personeller birbirinden farklı piknik oyunlarıyla tatlı yorgunluklar yaşadı. Ekip ruhunu ve takım çalışmasını yansıtan palet oyunu, lokum yeme yarışması, pikniklerin vazgeçilmez oyunları olan kaşıkla yumurta taşıma, çuval oyunu, voleybol, basketbol, yakan top... Neşeyle oynandı. Özel Selçuklu Hastanesi çalışanları gün boyu süren pikniğin ardından toplu fotoğraf çektirdikten sonra yeni bir haftaya hazırlanmak için piknik alanından ayrıldılar.