Özel Gençlik'te oryantasyon semineri
Gençlik Eğitim Kurumları bünyesinde hizmet veren Özel Gençlik İlköğretim Okulu, birinci sınıf velilerine yönelik oryantasyon programı düzenledi.
Sabah kahvaltısı ile başlayan programın ardından seminer için beyaz salona geçen velilere Okul Müdür Yardımcısı Mustafa Süha Öztürk, kayıt için yoğun taleplerinden dolayı teşekkür ederek semineri başlattı. Sözlerine şöyle devam eden Okul Müdür Yardımcısı Mustafa Süha Öztürk, “4 yıldır Konya’da Kaliteli Okul/Kurum Kategorisinde il birincisi olarak sürdürdüğümüz başarımızı, 2008–2009 Eğitim-Öğretim yılında teşvik ödülü ile taçlandırdıklarını ve kalite yolculuğuna devam edeceklerini ve yapılandırmacı yaklaşımın gereği olarak bu tür seminer çalışmalarının eğitim yılı boyuna devam edeceğini” söyledi. Akabinde Strateji, Ar-Ge Merkezi Başkanı ve Kalite Yönetimi Lideri Adem Kahriman, miniklerin velilerine birinci sınıflar için “Eğitime İlk Adım ve Oryantasyon” konulu seminer verdi. Seminere katılan velilerin yüzlerindeki heyecan görülmeye değerdi. Veliler seminerdeyken birinci sınıfa kaydı yapılan minik öğrencilere uzmanlar olgunluk testi adı verilen hazır bulunuşluluk testini uyguladılar.
Konu ile ilgili açıklama yapan Okul Müdür Yardımcısı Müşerref Göğer, çocukların çoklu zekâ kuramına ve yeni eğitim müfredatına göre yetiştirilebilmeleri için bu tür çalışmaların önemini vurguladı.