Özel Başak öğrencilerinden ders başı

Özel Başak öğrencilerinden ders başı

Özel Başak Lisesi ve İlköğretim Okulu öğrencilerinden bu yılsonunda 2010 ÖSS ve SBS’ye girecek olan sınıflar ders başına erken geçtiler.

Mesleki eğitim çalışmaları için kurum öğretmenlerinin yaptıkları seminerden sonra öğretmenler öğleden sonra üçer saat etüt niteliğinde, öğrencileri ile bir araya geliyor. Özel Başak Lisesi Müdürü Abdullah Şafak bu çalışmalarla ilgili olarak, “Amacımız ÖSS grubu öğrencilerimizle resmi ders yılı öncesinde 3 hafta süresince okulumuzda bir araya gelerek tatil rehavetinden bir an önce kurtulmalarını sağlamak, etütlerle bol soru çözümü yaparak sınav havasına girmelerini ve sınav sorumluluğunu hissetmelerini sağlamak, böylece 24 Eylül’de ders başı yapıldığı gün yüzde yüz motivasyonla sınav maratonuna başlamalarıdır” dedi. Özel Başak İlköğretim Okulu Müdürü Mustafa Kürkçü de “Aynı hedefle ilköğretim öğrencilerimiz de SBS motivasyonu için bu çalışmalara katılıyorlar. Tabi ki Ramazan ay’ının özelliğini de dikkate alarak bu çalışma sürecini verimli geçirmeye hem öğretmenlerimizle hem öğrencilerimizle gayret ediyoruz” dedi.