Otostopla bindikleri araç kaza yaptı

Otostopla bindikleri araç kaza yaptı

Konya'da otostopla bir otomobile bindiler, otomobil kontrolden çıkarak devrildi.

Konya'da otostop yaparak bindikleri otomobilin kaza yapması sonucu yaralanan 2 kişi ile aracın sürücüsü hastaneye kaldırıldı. Mehmet Tosun (44) idaresindeki 06 AN 4052 plakalı otomobil, Konya-Ereğli kara yolunun 35. kilometresinde, kontrolden çıkarak devrildi.

Kazada yaralanan sürücü Tosun ile otomobilde bulunan Veli Konur (45) ile Halil Boztaş (42), ambulansla Numune Hastanesi’ne kaldırıldı. Otomobil sürücüsü Tosun'un hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.