Otomobilin içinde sızıp kaldı
Konya'da alkollü bir sürücü, yol kenarına çektiği otomobilin içinde sızıp kaldı. Olay saat 03.00 sıralarında İstanbul Yolu Yeni Otogar Kavşağı'nda yaşandı.
Konya'da alkollü bir sürücü, yol kenarına çektiği otomobilin içinde sızıp kaldı. Olay saat 03.00 sıralarında İstanbul Yolu Yeni Otogar Kavşağı'nda yaşandı. Yol kenarına çekilmiş vaziyette duran otomobil ve içerisinde hareketsiz duran bir kişinin durduğu ihbarını alan polis ekipleri olay yerine gitti. Otomobilin içinde bulunan ve isminin İsa Ş. olduğu öğrenilen sürücünün alkollü olduğunu ve uyuduğunu fark eden polis, 112 Acil Servis'e haber verdi. Gelen sağlık ekipleri ve polis, sürücüyü dışarıya çıkarmak için uğraştı. Ancak sürücü otomobilinden çıkmamak için direndi. Sağlık ekipleri tarafından aracın kapısının açılmasıyla dışarıya çıkartılarak Numune Hastanesi'ne kaldırılan İsa Ş.'nin, hastaneye gelen bir yakını tarafından alınarak evine götürüldüğü öğrenildi.