Otomobil lokantaya girdi

Otomobil lokantaya girdi

Konya'da ehliyetsiz ve alkollü sürücünün kullandığı otomobil, aşırı hız sonucu bir lokantaya girdi.

Kaza, dün saat 02.00 sıralarında Şems Mahallesi Şerafettin Caddesi'nde meydana geldi. Hasan Ertürk (29) idaresindeki 42 EH 010 plakalı otomobil, aşırı hız sonucu sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesinin ardından kapalı olan lokantanın camına çarptı. Çarpmanın şiddetiyle cam paramparça olurken, otomobil yaklaşık 10 metre sonra durabildi. Kazada yaralanan olmazken, otomobilin ön kısmında büyük hasar meydana geldi. Kazadan sonra gözaltına alınan ve alkol muayenesi yapmak isteyen polise güçlük çıkaran sürücü Hasan Ertürk, polis otosuyla Numune Hastanesi'ne götürüldü. Hastanede yapılan alkol muayenesinde 191 promil alkollü olduğu tespit edilen Hasan Ertürk'ün, yapılan ehliyet sorgulamasında da ehliyetinin bulunmadığı öğrenildi. Ertürk, sağlık kontrolünün ardından ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü. iha