Otomobil ile ambulans çarpıştı: 2 yaralı
Konya'da ambulansla çarpışan otomobildeki 2 kişi yaralandı.
Edinilen bilgiye göre, Şener Toptaş idaresindeki 42 BBM 23 plakalı ambulans, merkez Meram ilçesi Azerbaycan Caddesi'nde Dilek Aktaş yönetimindeki 34 FL 4569 plakalı otomobille çarpıştı. Kazada, otomobil sürücüsü Dilek Aktaş ile otomobilde bulunan Sıdıka Güler yaralandı. Yaralılar, başka bir ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırıldı.