Otomobil ikiye bölündü!
Konya'da 38 yaşındaki A.G'in kullandığı otomobil kontrolden çıkarak yolun sağındaki aydınlatma direğine çarparak ikiye bölündü
Kaza saat 12.30 sıralarında merkez Meram İlçesi Karaman Caddesi'nde meydana geldi. A.G'in kullandığı 42 SP 138 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak yolun sağındaki aydınlatma direğine çarptı. Kazada otomobil, ortadan ikiye ayrılırken sürücü A.G, hafif şekilde yaralandı. A.G, çevredekilerin çağırdığı ambulansla Meram Eğitim Uygulama ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Kaza ile ilgili soruşturma sürüyor