Otomobil ağaca çarptı: 2 yaralı
Yoldan çıkan otomobilin refüjde bulunan ağaca çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.
Konya'da, yoldan çıkan otomobilin refüjde bulunan ağaca çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.
Kaza, 02.00 sıralarında Selçuklu Sultan Şah Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, belediye istikametinden Ankara Caddesi yönüne giden Sami A. (27) idaresindeki 42 BL 894 plakalı otomobil, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yoldan çıkarak refüjde bulunan ağaca çarptı. Kazada otomobilde bulunan sürücü Sami A. ile yanında bulunan Elif Y. (19) yaralandı. Yaralılar olay yerine sevk edilen ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.