Otogar'daki yanlıştan vazgeçildi
Yolcularını uğurlamak için Otogar’a gelen ve araçların hareketiyle eksoz gazından rahatsız olan vatandaşların şikayetleri üzerine bu uygulamadan vazgeçildiği öğrenildi.
Konya Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde bir süre önce geçilen uygulama ile otobüsler arka tarafları yolcu gidiş peronlarına dönük şekilde hareket ediyordu.
Yolcularını uğurlamak için Otogar’a gelen ve araçların hareketiyle eksoz gazından rahatsız olan vatandaşların şikayetleri üzerine bu uygulamadan vazgeçildiği öğrenildi. Otogar Müdürlüğü yetkilileri yaptıkları açıklamada, vatandaşların şikayetlerini dikkate alarak otobüslerin kalkış şeklinin eski haline getirildiğini belirttiler. Memleket