Osmancık ambulansına kavuştu

Osmancık ambulansına kavuştu

Kadınhanı’na bağlı Osmancık Kasabası uzun süredir ihtiyaç duyduğu ambulansa sonunda kavuştu.

Kadınhanı’na bağlı Osmancık Kasabası uzun süredir ihtiyaç duyduğu ambulansa sonunda kavuştu. Belediye Başkanı Mehmet Aka yaptığı açıklamada “Kasabamızın ihtiyaçlarının tümünden haberdarız ve tüm çalışmalarımız bu yönde ilerlemektedir. Ambulans ihtiyacı da bunların içerisinde yer almaktaydı ve bunu da başarmış durumdayız” dedi. Ambulansın kasaba halkına hayırlı olması temennisinde bulundu. Kasaba halkı da tahsis edilen bu ambulansın kendilerini çok sevindirdiğini, kasaba ihtiyaçlarının tek tek tamamlanmaya çalışılmasının kendilerini oldukça memnun ettiğini belirttiler. Yalçın Dinç, Memleket-Kadınhanı