Ordu’da 3 kişi boğulma tehlikesi geçirdi

Ordu’da 3 kişi boğulma tehlikesi geçirdi

Edinilen bilgiye göre, Ordu'nun Fatsa ilçesi Dolunay Mahallesi Çamlık mevkisinde denize giren Bilal Sarmak (34), Kübra Sarmak (14) ve Elif Sarmak (21) akıntıya...

Ordu'da serinlemek için denize giren 3 kişi boğulma tehlikesi geçirdi.

Edinilen bilgiye göre, Ordu'nun Fatsa ilçesi Dolunay Mahallesi Çamlık mevkisinde denize giren Bilal Sarmak (34), Kübra Sarmak (14) ve Elif Sarmak (21) akıntıya kapıldılar. Çevredeki vatandaşların yardımı ile denizden çıkarılan 3 kişi, ilçedeki çeşitli hastanelerde tedavi altına alındı. Boğulma tehlikesi geçiren 3 kişinin hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.

Kaynak:Haber Kaynağı