Onkoloji Hastanesi'ne kavuşuyoruz

Onkoloji Hastanesi'ne kavuşuyoruz

Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi bünyesinde kurulacak Onkoloji Hastanesi’nin yapımı, tefrişi ve alınacak tıbbi cihazlarla ilgili İl Özel İdaresi ile Selçuk Üniversitesi arasında protokol imzalandı.

Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi bünyesinde kurulacak Onkoloji Hastanesi’nin yapımı, tefrişi ve alınacak tıbbi cihazlarla ilgili İl Özel İdaresi ile Selçuk Üniversitesi arasında protokol imzalandı. Bu yıl tamamlanması hedeflenen projenin protokolünü Konya İl Özel İdaresi adına Vali Atilla Osmançelebioğlu, Selçuk Üniversitesi Rektörlüğü adına ise Prof. Dr. Süleyman Okudan, imzaladı.


İl Genel Meclisi’nin aldığı karar gereği Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Radyoterapi Ünitesi’ne alınacak tıbbi cihazlara 2007 yılı için İl Özel İdare bütçesinden 2 milyon YTL harcanacak. Söz konusu cihazların mülkiyeti Özel İdare’ye ait olurken kullanım hakkı Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi’ne verilecek. Cihazların alımına ise hastane inşaatının temelinin atılmasından sonra başlanacak. Protokol törenine; Vali Atilla Osmançelebioğlu, İl Genel Meclisi Başkanı Mustafa Sabri AK, Başkan vekilleri Süleyman Selçuk ve Ahmet Tapu, İl Özel İdare Genel Sekreteri Dr. Muammer Sönmez, İl Genel Meclisi Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı ve İl Encümen üyesi Ali Selvi, İl Encümen Üyeleri; Mustafa Kulu, Yaşar Topdemir, Salih Öztoklu ve Salim Yılmaz katıldı. Memleket