Önce çaldı sonra dayak yedi!

Önce çaldı sonra dayak yedi!

Kilitlemediği motosikletinin çalınmaya çalışıldığını fark eden vatandaş, hırsızı yakalayarak polise teslim etti

Olay Tarla Mahallesi Sultanşah Caddesi üzerinde saat 10.30 civarında gerçekleşti. Arkadaşlarıyla oturduğu kahvehanede motosikletinin götürüldüğünü fark eden M.Ş. isimli vatandaş, önce arkadaşlarının kendisine şaka yaptığını zannetti. Daha sonra durumdan şüphelenerek dışarıya çıkan Şimşek, motosikletini götüren kişiyi tanımadığını söyleyerek olayı şöyle anlatıyor: Kahvehanede otururken motosikletimin götürüldüğünü gördüm. Önce arkadaşlar bana şaka yapıyor zannettim. Sonra dışarı çıktım ve motosikletimi götüren kişiyi tanımıyorum. Arkasından bağırarak koştum ve bir arkadaşım sayesinde hırsızı yakaladık. Daha sonra da polisler geldi ve çocuğu aldı götürdü” dedi. Yakaladığı hırsızı bir süre darp eden M.Ş. ve arkadaşını vatandaşlar sakinleştirdi. Hırsızlık yapmaya çalışan 21 yaşındaki A.K’nin eroin bağımlısı olduğu ve daha önceden hırsızlıktan kaydı olduğu öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

memleket.com.tr