Ölen babası için yaşamak istiyor

Ölen babası için yaşamak istiyor

Kan kanseri olan küçük Başak kendi tedavisi için minibüsle hastaneye giderken, kalp krizi geçirerek kollarında ölen babası için iyileşmek istiyor

Kan kanseri olan 12 yaşındaki Başak Uygur kendi tedavisi için minibüsle hastaneye giderken, kalp krizi geçirerek kollarında ölen babası için iyileşmek istiyor. Anne Esme Uygur (55) yaptığı açıklamada, şimdi 12 yaşında olan kızı Başak'ın 8 yaşındayken okulda rahatsızlandığını, öğretmenlerinin tavsiyesi üzerine doktora gittiklerini söyledi. Uygur bbası eşliğinde Konya’ya tedavi için gelen küçük kızının, eşinin kalp krizi geçirerek vefat etmesi üzerine psikolojisinin bozulduğu ve maddi imkânsızlıklar nedeniyle tedaviye bir müddet ara verdiklerini ifade etti. Annesi rahatsız olduğu için refakatçi olarak başında 13 yaşındaki ablası Canan Uygur'un desteğiyle hastanede tedavisi devam eden Başak ise babasını kollarının arasında kaybettiği için çok üzüldüğünü ve bir müddet kendine gelemediğini söyledi. Babası Rıza'nın kendisini hastaneye götürmek için bindiği minibüste hayatını kaybettiğini belirten Uygur, “Babam hep benim iyileşmemi istiyordu. Daha dün gibi hatırlıyorum, minibüste bana 'Kızım sen iyileşeceksin üzülme' diyordu. Ancak öldü. Şimdi onun için yaşamak istiyorum. Çünkü sağlığıma kavuşunca eminim ki babam da çok mutlu olacak. Aramızda olmasa da...” dedi