Ölen 4 işçinin cenazeleri defnedildi
Konya'da dün 23 katlı binanın 17. katındaki iskelenin halatının kopması sonucu düşerek hayatını kaybeden 4 işçinin cenazeleri toprağa verildi.
İLGİLİ HABER
Olay, dün saat 10.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Feritpaşa Mahallesi'nde meydana gelmişti. İddiaya göre, lüks konutların yapıldığı 23 katlı inşaatın 17. katında çalışan işçilerin bindiği iskele, halatın kopması sonucu yere çakıldı. Meydana gelen kazada, işçilerden Rasim Yılmaz (29), Abdülkadir Ceylani Özçelik (37) ve Adem Aykaç olay yerinde, ağır yaralı olan Mehmet Omaş (27) ise kaldırıldığı Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'nde hayatını kaybetmişti.
Meydana gelen iş kazasında ölenlerden Abdülkadir Ceylani Özçelik ile Adem Aykaç'ın cenazesi dün ikindi namazına müteakip kılınan cenaze namazının ardından Hocacihan Mezarlığı'nda toprağa verildi. Mehmet Omaş ve Rasim Yılmaz'ın cenazeleri ise bugün Uluırmak Mezarlığı'na getirildi. Mezarlık önünde kılınan cenaze namazına AK Parti İl Başkanı Ahmet Sorgun, Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, Seha Yapı şirketinin yetkilileri, yakınları ve işçi arkadaşları katıldı. Cenaze töreninde Omaş ile Yılmaz'ın yakınları gözyaşlarına hakim olamadı. Kılınan cenaze namazının ardından omuzlara alınan iki işçinin cenazesi, Uluırmak Mezarlığı'nda toprağa verildi. Ölen işçilerden Rasim Yılmaz'ın 3 ay önce evlendiği öğrenildi.


