Okul yapımı için yardım kermesi

Okul yapımı için yardım kermesi

Konya'da, Yeryüzü Melekleri Derneği Başkanı emekli öğretmen Fatma Menekşe'nin emekli ikramiyesi olan 50 bin YTL'yi bağışlamasıyla başlanan okulun kalan yüzde 10'luk bölümünün tamamlanması için yardım kermesi açıldı.

Konya'da, Yeryüzü Melekleri Derneği Başkanı emekli öğretmen Fatma Menekşe'nin emekli ikramiyesi olan 50 bin YTL'yi bağışlamasıyla başlanan okulun kalan yüzde 10'luk bölümünün tamamlanması için yardım kermesi açıldı.


Kendisinin 50 bin YTL bağışlayarak 8 derslikli ve 2 atölyeli eğitim uygulama okulu ve iş eğitim merkezi için ilk adımı attığını belirten Yeryüzü Melekleri Derneği Başkanı Fatma Menekşe, "Ailemin de desteğiyle kısa sürede inşaat başladı. Derneğimiz üyeleri ve yardım etmek isteyenler sayesinde okulumuzun yüzde 90'ını tamamladık. Şu anda okulumuz bitmek üzere ve yaklaşık 50 bin YTL'ye daha ihtiyaç var. Bugün bunun için derneğimiz kadınlarının desteğiyle bir kermes açtık ve en kısa sürede bu parayı bir araya getirmek istiyoruz. Aynı zamanda yardımseverlerimizin de bağışlarını bekliyoruz. Okulumuzu, inşaatın tamamlanmasının ardından Milli Eğitim Müdürlüğü'ne teslim ederek, 2006-2007 yılı eğitim-öğretim yılında açılmasını bekliyoruz" dedi. iha.