Öğrencilere çevreci yelekleri dağıtt

Öğrencilere çevreci yelekleri dağıtt

İl Çevre ve Orman Müdürlüğü tarafından 32 öğrenciye çevreci yelekleri dağıtıldı.

İl Çevre ve Orman Müdürlüğü tarafından 32 öğrenciye çevreci yelekleri dağıtıldı.

Dr. Teoman Bilge İlköğretim Okulu 5-C sınıfında öğrenim gören 32 öğrenciye Konya İl Çevre ve Orman Müdürü Nuri Kunt tarafından çevreci yelekleri ve broşür dağıtıldı. Sınıfta öğrencilere konuyla ilgili açıklama yapan Nuri Kunt, çevreyi tehdit eden sorunların aslında gelecek nesilleri tehdit ettiğini belirterek, "Çevre bilinci ve anlayışını yerleştirmek gelecek kuşaklara, çocuklarımıza bunları aktarmak hepimizin vicdani sorumluluğudur. Bu bizim hem, yasal hem de insanlık görevimizdir. Çevrecilik herşeden önce gelecek kuşaklara yöneliktir. Gelecek kuşaklara sağlıklı bir çevre bırakmanın sorumluluğu ise bugünkü kuşağa ait olacaktır. Çevrenin korunması, geliştirilmesi ve iyileştirilmesi konularında gösterilen çabaların amacı insanların daha sağlıklı ve güvenli bir çevrede yaşamalarının sağlanmasıdır" dedi. Kunt, daha sonra yeleklerini giyen öğrencilerle birlikte fotoğraf çektirdi. iha