Öğrenciler Hayvanat Bahçesi’ni

Öğrenciler Hayvanat Bahçesi’ni

Lalebahçe İlköğretim Okulu öğrencileri, Karatay’daki Hayvanat Bahçesi’ni gezdi.

Lalebahçe İlköğretim Okulu öğrencileri, Karatay’daki Hayvanat Bahçesi’ni gezdi.


“Çevremizi gezelim, görelim” amacıyla yapılan geziye, okul öğretmenleri Mustafa Karaçelebi ve Çetin Erdem gözetiminde 130 öğrenci katıldı.


Öğrencilerin televizyon ve sinemalarda gördükleri kaplan, midilli, deve, kartal, atmaca gibi hayvanları karşılarında gördüklerinde oldukça heyecanlanarak zevkli dakikalar yaşadılar. Öğrenciler, gezi sonunda Hayvanat Bahçesi’nin hemen yanında bulunan mesire alanında dinlendiler. Buradaki çeşme ve tuvaletlerin kapalı olması, öğrenciler tarafından hiç hoş karşılanmadı.  Öğrenciler, gördükleri hayvanların resimlerini çekerken hayvanların özellikleri konusunda kendilerine verilen bilgileri not ettiler. Pazartesi günü okulda bu bilgileri paylaşacaklarını belirttiler. Öğrenciler ayrıca, hayvan çeşidinin artırılarak Orta Anadolu’nun en büyük hayvanat bahçesinin Konya’da olması gerektiğini söylediler.